this day

Sitter och äter fruktsallad & dricker varm choklad. Mhm, mumsigt värre. Har varit i skolan och haft spanska och sen kollat på musikalen igen. Inte samma personer som hade rollerna idag så ville jämföra de båda versionerna, så att säga. Och även om den ena var klart bäst så trodde jag att det skulle vara värre faktiskt. Haha. Efter musikalen så fikade jag en liten stund med systern min & hennes kompis. Trevligt värre.

Händer inte så mycket idag. Fattade inte förrän nu att loggboken ska vara inne på fredag (oops) så får väl börja bli lite seriös med den, har bara skrivit stödord ett bra tag tillbaka. Inte bra, men det löser jag för så svårt är det inte. Annars så ska jag bara träna och ta det lugnt. Pretty nice.  

Jag känner irritationen växa men ska försöka att just don't give a shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback