Top Model

anchal

Kunde kolla på gårdagens Top Model igår i alla fall :D Hon somnade nämligen innan klockan nio, så jag hade en timme då jag inte gjorde nåt så då kunde jag ju lika gärna passa på att kolla på programmet. Igår åkte, som ni kanske vet, Anchal ut vilket jag faktiskt tyckte att var rätt nu. Tyckte att hon var sjukt vacker
i början men nu så tycker jag bara att hon gnällde & inte ville göra alla sakerna och som modell måste man vara beredd på allt. Däremot tycker jag inte att gårdagens bild var så dålig, hade lika gärna sett Eugena eller Jaeda åka ut. Nu hejar jag på Caridee för hon är så sjukt härlig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG VILLE INTE VETA!!! tänker inte läsa din blogg mer.. ARRGH!!

Postat av: Mannen, Myten, Legenden, Adam

Snygga bilder på din bilddagbok.. Eller inte, ibland vill inte jag och linsen på kameran ha den där lovingen riktigt. Eftersom jag kommenterar detta fel så får du ett skämt med. På "utrikiska" som mina farfäder säger ;)

Couples of New Jersey hunters are out in the Woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing; his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: ?My friend is dead! What can I do?" The operator, in a calm soothing voice says: ?Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, and then a shot is heard. The guy's voice comes back on the line. He says: ?OK, now what?"

Postat av: Adam

BTW, följde råd med bild i URL, HAHAHAHA.. ;)

2007-04-19 @ 19:16:48
Postat av: emelie

Lisa: too bad ;D haha, sry!

Adam: haha, så sjukt SEG du är! Det var megalängesen jag la upp de bilderna nu. Men det är klart, bättre sent än aldrig va? :P
Men det var rätt nice bilder, förutom de nån skum moderat sprang runt & tog ;D mohaha!

2007-04-19 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback