update on my life

Nej, blogga känns fortfarande inte lika roligt men jag gör det ändå. Haha, that's me. Idag så har jag tagit en fika med Fredrik & Nea, funderat på att sno bussen och varit väldigt duktig. Det var riktigt längesen jag pluggade så mycket som jag har gjort idag. Back on track? I don't think so! Men kände att det var lika bra att ta tag i någonting i tid för en gångs skull plus att det var rätt intressant.

Kollade på Vi äter oss till döds samtidigt som jag pluggade också. Rätt intressant men reagerar faktiskt på vissa saker. Okej, tycker synd om dem för det är fasiken inte lätt men lite karaktär tycker jag faktiskt att man kan ha. Hon åt chips doppat i smält mjölkchoklad. Qué? Va fasiken är det för blandning egentligen? Har i och för sig inte provat så kanske inte ska säga nåt, men det lät hemskt skumt :P

Kommentarer
Postat av: Lizette

Det där lät inte så gott med chips och choklad.

Postat av: Fräddie

Quite grose actually :S

2007-04-04 @ 12:37:33
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Emelie

riktigt jävla inte gott! :P

2007-04-04 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback