update

Sorry för den dåliga uppdatering igår, dels kände jag inte för det och dels hade jag inte tid (men kommer troligtvis ta igen allt idag, hehe). Var på kalas hos mina kusiner på eftermiddagen/kvällen nämligen och var inte hemma förrän åtta-tiden igen. När jag kom hem ville jag sjukt gärna se The passion of the christ som gick på femman eftersom jag aldrig sett den, så jag satt uppe & kämpade fast jag var hur trött som helst :P 

Sover sjukt dåligt nu för tiden med, varit fest två dagar i rad och därmed uppe sent och sen vaknar jag sju-åtta på morgonen... Baah, därför pallade jag inte göra nåt speciellt igårkväll när jag kom hem. Idag vaknade jag kvart över sju och har fördrivit tiden med att börja skriva mitt psykologiarbete om personlighetsklyvning. Joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback