bär är mums

bär

Nu har jag precis ätit upp de hallon som jag köpte på stan - fy fasiken vad gott det är! Älskar alla bär men hallon & blåbär är helt enkelt oslagbara.

Idag har jag nämligen käkat lunch och varit på arbetsförmedlingen med Fia :) Det var megalängesen jag träffade henne så det var mycket trevligt. Åt först mycket god mat på thairesturangen och sen satt vi megalänge och skrev in henne på arbetsförmedlingen. Herregud vad seriöst det var, ska vänta länge med att skriva in mig där. Haha!

Ikväll ska jag träffa Lizze vilket också var ett tag sen, så det blir troligtvis trevligt det med. Som vanligt :D Får se vad vi hittar på men det blir kanske att vi kollar på en fotbollsmatch. Chockerande, jag vet! Har faktiskt inte sett en match på ett par år nu så man kanske ska ge det en chans igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback