bättre sent än aldrig

Har inte tid att uppdatera så mycket nu för tiden... Jobbar, träffar de nära & kära och jobbar lite till. Typ. Den enda dagen jag var ledig denna veckan var igår så då passade jag på att ta igen lite missad tid med människor man träffat lite den senaste tiden. Samma sak idag: jobbade först hela dagen, cyklade hem, lagade lite mat (jag är fan bäst: improviserade lite & det blev kalasgott ;D) och sen ringde jag Elin och vi gick runt i regnet. Mycket trevligt att träffa den tösen :)

Imorgon kommer det bli samma sak igen, så ber om ursäkt i förväg eftersom det troligtvis inte kommer bloggas mycket. Eller något, vem vet :P Jobb, hem & göra mig iordning så snabbt som möjligt och sen är det party party som gäller. Ska bli skoj för jag är sjukt laddad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback