dags för sallad

Tänkte bara "tipsa" när jag ändå är inne på jobb, för nu när jag jobbar så långa pass så måste man ju hela tiden ta med sig mat till lunch, middag & sådär vilket kan bli jobbigt. Men jag har börjat göra sallader eftersom det är så enkelt & snabbt att fixa och dessutom sjukt gott. Varierar dock bara mellan två stycken (kanske är tråkig, men det är ju gott så varför ändra?):

Laxsallad - laxfilé/kotlett, isbergssallad, tomat, rödlök, advokado & räkor. 
Kycklingsallad - kycklingfilé, isbergssallad, tomat, rödlök, majs & sockerärtor.

Mums säger jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lite orolig för dig om jag ska vara ärlig. Du har helt enkelt försvunnit, och jag är jätteorolig att du har skaffat dig ätstörningar Emelie! Du behöver inte försöka spåna vem det är som skriver, för det är inte en av dina närmsta vänner, och du hade troligtvis inte förväntat detta från mig. Men även om jag som sagt inte är en av dina närmsta så är jag orolig. =S

2007-08-15 @ 22:23:39
Postat av: emelie

Kan försäkra dig om att det absolut inte är någon fara överhuvudtaget, vem du nu än är. Jag har absolut inga ätstörningar! Min viktnedgång är något jag har eftersträvat länge men aldrig lyckats med, förrän nu då. Har gått ner mina tio kilo som jag skrev i nåt inlägg för längesedan och sen har jag inte gått ner mer och vill inte heller. Det enda jag gör nu är att hålla min vikt så att jag inte går upp igen.
Jag mår mycket bättre nu eftersom jag trivs mer med mig själv och är nöjd med det. Har nog aldrig varit så här nöjd i hela mitt liv faktiskt... Även om jag kan förstå att man undrar så vore det roligt om man istället var glad för min skull & ser det positivt.
Viktnedgång är faktiskt inte alltid något negativt. Men tack för omtanken... Och jag lovar att det är absolut ingen fara alls med mig!

2007-08-16 @ 07:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback