fit for fight

outfit

Sressat hem från jobbet, gjort mig iordning snabbare än vad Lucky Luke skulle gjort och nu sitter jag här och är nästan färdig & dricker en grogg. Nice. Ska snart iväg till Mattsson där det är förfest och resten av folket befinner sig. Sen ska i alla fall jag & Nea vidare till Lorden, får väl se om resten hänger på!

Dagen på jobbet har varit stressad & mycket att göra, men det är då det är skoj. Enligt mig. Bättre att ha en massa att göra än att bara gå & dryga. Timmarna har gått sjukt snabbt så det har varit meganice.

Btw så är det så som jag ser ut ikväll som bilden ovan visar: nya linnet från Gina Tricot, svarta shorts & pumps. Ha en nice kväll allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: elin

sjukt snyggt linne! såg inte dig så mkt igår :( men det kan vi ju prata om under en promenad el nåt :)

2007-08-04 @ 14:00:35
Postat av: emelie

nej, såg dig lite granna bara :S Men vi var inte där så länge, jag var sinnessjukt trött :( En promenad låter perfekt!

2007-08-04 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback