flipp out

Snart i alla fall. Är sjukt sugen på att festa i helgen och vill därför sinnessjukt gärna ut på lördag. Läget är t.o.m. så bra att jag är hemma helt själv och kan därför ha förfest också. Problemet? Ingen vill följa med ut. Kul! Eller inte, utan det är rättare sagt riktigt bittert. Vissa jobbar och vissa vill helt enkelt inte. Blö. Så om det är någon som också känner sig på g så hör gärna av er för jag är med ;P

Annars har dagen varit helt okej, trots jobb & prov. Jag överlevde i alla fall. Har även hunnit med att prata med Elin & Jenny i telefon och ätit fruktsallad & nötpaj. Trevligt & mumsigt. Tänkte sova tidigt ikväll men vet inte om jag kommer att lyckas så bra med det... Har världens jobbigaste pass imorgon på jobbet med: 8-18. Plus att jag är själv med allt hela morgonen. Joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback