goddagens fokes

Jag har varit hemma precis hela dagen men jag har ändå inte bloggat särskilt mycket. Blö, har inte haft lust helt enkelt :P Har faktiskt inte haft lust med någonting. Hängde inte ens med mamma, pappa & sis till Sternö fastän jag inte har varit där ännu i år. Det som har varit så fint väder idag och jag är ledig och tar inte ens vara på det. Illa. Något vettigt har jag inte heller gjort. Haha.

Nu sitter jag här & lyssnar på Svenska Akademien och ska snart laga mat för ikväll kommer min faster Rebecca hit på besök. Trevligt värre, för det var riktigt längesen jag träffade henne nu. Annars händer inte mycket. Slappig dag som fasiken idag. Men imorgon är det jobb som gäller igen. Money money money.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback