goddagens

Sitter här och har precis mumsat på fruktsallad & lite cashewnötter. Det var jag värd efter allt jobbade ;) Finns fasiken inget som slår det! Hade dock ett skönt pass på jobbet idag: halv tio till halv tre. Så nu har jag hela resten av dagen på mig att slappa, vilket jag känner att jag behöver.

Så vad ska hittas på? Antingen ut i solen & njuta av det fina vädret eller kolla på någon av de nyinköpta filmerna... Hrm, svårt val. Senare ska jag i alla fall laga god mat åt mig, mamma & pappa (jag är typ världens bästa dotter! ;D) och kanske springa en runda. Det var sjukt längesen jag gjorde det nu faktiskt. Springa & rensa tankarna lite är alltid bra, kan behövas, men väntar till senare då det är lite svalare ute tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback