goddagens

Hade sjukt trevligt hos Henrik igår (bilder kan ni ju se i föregående inlägg & i Bilddagboken). En massa seriöst & oseriöst prat, lite kubb och som vanligt en massa flum. Precis som det ska vara! ;D

Idag har det inte hänt så mycket än så länge. Som vanligt med andra ord, hehe. Läst nya Cosmopolitan & Veckorevyn, kollat tv, bakat lite och duschat. That's it. Om en timme ska jag hem till sis & Kenty eftersom Kenty fyller år idag. Ska bli riktigt trevligt för det känns verkligen som om det var längesedan jag som dom två nu. Vill ju se om magen har växt nåt också! :D

Förresten så har jag hela fyra nya varelser inneboende i vårt hus. Pappa köpte nämligen två stycken ormar och två stycken bönsyrsor igår. Haha, han är så glad lilla pappsen. Håller för tillfället på att försöka få honom att döpa ormarna till Piff & Puff... Vet dock inte riktigt hur det går på den fronten men jag jobbar på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback