godmorgon folks

Inte mycket uppdaterande igår fastän jag var hemma hela dagen. Illa med andra ord. Saken var att jag väntade på veckans Tjejsnack som aldrig kom & då orkade jag inte uppdatera. Förresten så märkte jag nu att det inte ens var roliga frågor som var värda att vänta på. Bittert. Det har för den delen inte varit roliga frågor på länge nu...

Igår var jag sjukt rastlös så försökte underhålla mig hela förmiddagen med att sitta här, kolla på ännu mera That 70's show avsnitt, träna och göra müsli. Sen blev dagen trevligare då jag gick en runda med Jenny och senare kom hon och Lizette hit och kollade på film,
Music & lyrics. Mycket trevlig kväll även om jag var trött på slutet, som vanligt.

Nu? No idea. Klockan är bara åtta. Riktigt bittert. Någon vaken? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback