Hemköp is the shit

De uppgifter jag har på jobbet (är ju i charken och inte i kassan) är typ: skiva skinka, korv, leverpastej etc till kunder, packa upp fisk, grilla bl a kyckling, skära ostar, fylla på när det är slut, plocka in & ut ur diskmaskinen m.m. Och nu när man väl har kommit in i jobbet, hur allt fungerar & har koll på de olika sorterna av allt får man lite grejer för sig... Eller i alla fall jag. Såklart.

Till exempel så tycker jag väldigt mycket om att skära golfetta salami, parmaskinka, griljerad skinka och rostbiff. Rostbiff är favoriten, megaskoj och jag blir sjukt bitter när någon av de andra som jobbar där får en kund som ska ha det medan min kund bara vill ha vanlig kokt skinka. Hur kul är det liksom?
Det som jag däremot inte tycker om att göra är att skiva upp oxtunga. Äcklar mig satan på det, det är helt sladdrigt typ - eew!

Hehe, skum? Maybe. Rostbiff är skoj och oxtunga är äckligt. That's it ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback