i brist på annat att göra

Tretton saker jag gillar:
shoppa.
fotografera.
musik.
vännerna.
bloggen ;)
fruktsallad.
disneyfilm.
Bella.
sommar & sol.
Nic ;D
party party.
uppskattning.
julen.

Tolv filmer jag älskar:
Dirty Dancing.
Fight club.
Edward Scissorhands.
Mean girls.
Gilbert Grape.
Shrek.
Ocean's eleven.
Grease.
The hot chick.
Den gröna milen.
The girl next door.
& allt disney såklart ;D

Elva bra band/artister:
Bob Marley.
Panic! At the disco.
Michael Jackson.
Pink.
Svenska Akademien.

Kalle Baah.
Akon.
Red hot chili peppers.
Timbuktu.
Kapten Röd.
Celine Dion.

Tio saker om mig:
jag är tidspessimist.
jag ska bli moster/gudmor om ett par månader.
jag är för skum för mitt eget bästa.
jag är beroende av fruktsallad & havremjölk.
jag önskar jag kunde sjunga. Vackert då alltså.
jag är ett filmfreak. 
jag är gluten & mjölkallergiker. 
jag älskar ordet paradox.  

jag har en tendens att lukta på allt, speciellt sånt jag inte tål.  
jag tycker ironi är skitskoj.

Nio bloggar jag läser:
Lilija
Izza
turbotrollet
Jehona
Karin Olofsson
Ursula
fröken sverige
Jennie

style by Ida

Åtta favoriter jag äter:
fruktsallad.
tacos.
cashewnötter.
thaimat.
nachos med chilismak.
pistaschnötter.
kladdkaka.
spaghetti & köttfärsås.


Sju platser jag vill besöka:

London.
Paris.
Thailand.
Australien.
USA.
Venedig.

Karibien.

Sex saker jag inte gillar:
egoism.
förseningar.
vissa personer (typ Ingemar, haha).
fotboll.

gurka.
tyska språket.

Fem av mina favoritböcker:
Harry Potter.
Blixtsken.
Godnatt Mr Tom.
Vindsträdgården.
Pojken som kallades det.


Fyra serier jag följer:

That 70's show.
Vänner.
Top Model.
Lost.

Tre saker jag säger varje dag:
bittert.
sinnessjukt.
hej.


Två saker jag skulle köpa om jag vann flera miljoner:

en lägenhet.
en bil.


Ett mål jag vill uppnå:

lycka.


Kommentarer
Postat av: evelina

riktigt bra lista. :) gör det något om jag lånar den ltie? (A)

Postat av: emelie

låna på :D

2007-08-05 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback