Malmöfestivalen

Back on track efter en mycket trevlig gårdag! Först jobbade jag i kassan för första gången vilket faktiskt gick bättre än jag trodde, hehe... Fast jag gillar dock charken mer ;) Sen var det snabbt hem, göra sig lite iordning och åka ner till Malmöfestivalen med Nea, Lizze & Jenny. Där gick vi lite på stan (handlade en grå kofta på Gina Tricot för 50 kronor. Fynd? Japps!), åt lite mat, gick lite mer på stan och sen var det NRJ in the park som gällde. Nea var lika laddad för Ola som de andra gångerna hon sett honom, haha ;D Det var dock två besvikelser med denna festival:
1. Ola var osnygg. Han såg ut som om han precis kommit från träningen och tänkte gå & lägga sig. Kanske hade glömt bort att han skulle uppträda? Vem vet.
2. de hade inga obligatoriska festivalnötter som jag alltid köper. Riktigt illa. Jag som alltid brukar köpa 5 påsar för 100 kronor ;)

Idag ska jag bara slappa fram till klockan halv tre, då jag börjar jobba. Känner mig sjukt seg med ett huvud tungt som bly. Är dock lite sugen på att ut & gå i regnet. Regn är faktiskt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha! Okej att Olas kläder var en grym besvikelse, men att kalla honom OSNYGG, det finns inte ;)
Och varsågod för fyndet *wiieho* ;D

Postat av: emelie

men hur jävla het var han då!? :P det var ju den skabbigaste versionen jag sett av honom iaf ;D
& tack för att jag fick sno kofta, ja ;P hihi.

2007-08-24 @ 08:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback