morgonlista såhär på morgonen

Sminkar du dig varje morgon? njää, beror ju på vad jag ska göra. Ska jag ut in public så brukar jag göra det men ska jag bara vara hemma eller träffa "de vanliga" så skiter jag i vilket :P
Tvättar du håret varje morgon? njaa, inte med schampoo, bara varannan. Blöter bara det varje dag för att lockarna ska bli normala igen.
Rena underkläder varje morgon? eeh, självklart?
Äter du frukost varje morgon? oh ja. Älskar som sagt frukost :D
Lägger du fram kläder kvällen innan? vet jag att det är stressat så kan jag göra det, men oftast inte.
Vad är det första du gör på morgonen? kollar klockan.
Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen? beror på vad jag ska göra, men kan vara klar rätt snabbt om det ska vara så men gillar att ta det lugnt.
Surfar du innan du går till jobbet-skolan? äter typ alltid frukost framför datorn :P
Är du morgonpigg eller skit-trött? rätt pigg faktiskt. Det är det som är det jobbiga. Haha.
Vad har du för sorts väckarklocka? en vanlig, digital sak.
Lyssna på musik på morgonen? alltid.
Sover du i pyjamas/nattlinne? oftast bara trosor & linne.
Läser tidning på morgonen? nää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback