off I go

Nu ska jag snart cykla in till stan i det fina, men blåsiga, vädret. Börjar inte jobba förrän klockan tre idag men tänkte kolla lite i stan innan. Pappsen fyller nämligen år på fredag och jag måste hitta någonting till honom, börjar lite lite kris nu faktiskt... Nån som har nån bra idé?

Igår var det säsongstart på Top Model 8, vilket jag inte visste om förrän jag råkade se det i tidningen på jobbet igår. Tänk om jag hade missat det? Katastrof. Det kommer i alla fall att följas flitigt för min del den närmsta tiden. Det är inte många program jag följer men Top Model är ett måste!

Ha en trevlig dag, vad ni nu tänker hitta på för skoj :D See you later!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att du inte missar att det går VARJE DAG klockan åtta då. För det höll jag på att göra =)

Postat av: emelie

mhm, fattade nada när det stod mån-tors :P

2007-08-29 @ 06:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback