pretty nice day

Dagen har varit mycket trevligt än så länge. Bestämde en fika med Linn, Marie, Fia & Nea och väl på fiket träffade vi även på Jenny, Lizze & Sofie så vi satte oss med dom :) Kul att träffa dom som var längesen man såg och inte träffar så ofta! Blir mest jobb & sådär för alla nu för tiden tycker jag.
Innan vi fikade sprang jag lite snabbt på stan och handlade ett påslakanset på Hemtex för bara 149 kronor. Billigt och bra! Inhandlade även den första Harry Potter-boken eftersom jag tyvärr inte har den längre p.g.a. att jag lånade ut den men aldrig fick tillbaka den...

När jag kom hem käkade jag kladdkaka som jag bakat imorse och som var sinnessjukt god. Åt nog för mycket för nu mår jag mer illa än vad jag brukar göra. Haha, men det var det absolut värt! Och mer ska jag nog kunna trycka i mig senare ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Cupcakes är ju bara vanliga muffins fast pimpade =) Åh, jag gjorde såna cupcakes med rosa grädde + silverkulor. Såg så himla Sessig ut faktiskt =) Har du nåt bra recept att tipsa om ala Emelie

Postat av: Nea

Kladdkaka ska ätas NYGRÄDDAD :P

2007-08-21 @ 20:42:02
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

Sessan:
jadu, kolla igenom min recept-kategori ;P hehe...
Nea: nej ffs, inte gott då ju ;) Den ska vara kall!

2007-08-21 @ 21:03:55
Postat av: Fräddie

nej, kladdkaka ska ätas lite lagom kall :D

2007-08-21 @ 22:11:50
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback