this day

Dagen har ändå gått rättså bra idag också, trots allt... Har grillat, grillat & grillat en massa kyckling. Bara för att det är extrapris - 2 st kycklingklubbor för 15 kronor & folk blir helt crazy. Det som gör att man i alla fall har lite roligt på jobbet är felstavningen som det är på alla de etiketter som skrivs ut när folk köper klubbor: kyclinklubbor. Haha... Man måste vara lättroad om man ska orka! ;D

Fick i alla fall en trevlig lunch och kom bort från jobbet en stund. Lunchade nämligen med mamma, pappa & Nea på thai. Alltid lika gott och speciellt när de har min älskade fläsksallad. Saknar den riktigt mycket nu när jag inte äter det två gånger i veckan längre ;)

När jag kom hem från jobbet åt jag min goda blandning: vaniljglass, sirap & valnötter igen. Det är helt sinnessjukt vad gott det är. Kollade självklart lite på
Shrek på fyran också, den är fanimej oslagbar. Nu ska jag nog faktiskt gå & lägga mig, läsa lite & sen försöka sova. Behöver lite sömn känner jag, speciellt eftersom jag börjar klockan 8 imorgon igen... Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer
Postat av: Dewdrop

vad kul :) trevlig stad det här :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback