Tjejsnack v. 35 - musik

(wow, äntligen ett roligt ämne i veckans Tjejsnack!)


Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
lyssnar blandat, lite av varje är bäst. Däremot gillar jag det mesta reggae, som ligger mig varmt om hjärtat.
Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren?
har haft mina olika idoler & perioder... Spice girls & Backstreet boys lyssnade väl i princip alla på? I högstadiet lyssnade jag mycket på Eminem & Bob Marley i olika perioder, blandat med det som gick på radion. Såklart. Bob Marley & Michael Jackson har jag alltid lyssnat på och lyssnar fortfarande lika mycket på. De är helt enkelt bäst.

Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?

typ skrikmusik. För att det är totalt meningslöst.
Nämn fem artister du skulle vilja se live.
Michael Jackson skulle jag betala hur mycket som helst för att se.

Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
autograf har man inte bett som sen man var liten typ ju. Men Michael Jacksons vore väl i och för sig verkligen inte fel, hehe. Värdesätter dock hellre ett foto på kändisen istället, mycket roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback