Ullared

Hemma från vår roadtrip till Ullared och dagen har varit mycket bra & trevlig. Jag är riktigt förvånad att vi redan är hemma (kom väl hem vid lite över åtta kanske) eftersom mamma brukar dryga som fasiken, men hon skötte sig riktigt bra idag ;D Haha!

Vi var t.o.m. inne två gånger: först en gång länge, sen åt vi lite god thaimat och sen en snabbis in igen för att ta det sista. Handlade inte så mycket som jag trodde jag skulle heller faktiskt. Hade räknat med att köpa en mp3 men utöver den så handlade jag bara för typ 500 kronor. Rekord ffs! Det som handlades var:

- 2 GB mp3.
- 4 par sockar.
- hörlurar.
- 3 st filmer: Just like heaven, Skeleton key & Lords of dogtown.
- kortlek.
- boken "En blomma i Afrikas öken".
- vit kajal.
- batterier till mp3:n.
- en megasöt tröja till sis kommande bebis.
- peeling, sminkborttagningskräm, hårspray & nagellacksremover.
- pistagenötter, cashewnötter & russin.  

That's all. Nu ska jag proppa min nya mp3 FULL med megabra musik :D

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Skeleton key suger, men farmor säger att boken är bra :P

Postat av: emelie

nej, jag tycker den är skitbra! Plus att jag älskar Kate Hudson!

2007-08-09 @ 08:26:34
Postat av: emelie

hihi. ullared är skoj :D
jag ska dit i höst med grannen.
är filmerna billigare?
eller är det bara jag som fått för mig det? =D

2007-08-09 @ 10:36:47
URL: http://emelahj.blogg.se
Postat av: emelie

njaa, både och. Vissa filmer är billiga som fasiken & vissa är samma pris typ :P Mina var billiga dock: 2 av dom för 50 kr 6 en för 90. Helt okej :D

2007-08-09 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback