Utmanad

Jag har blivit utmanad av Dewdrop att skriva åtta sanningar om mig själv. So here we go...

1. jag har, som de flesta av er kanske redan vet, extrem fotfobi. Vet inte riktigt varför men fötter är verkligen inte något trevligt... Jag t.o.m. sover i ankelstrumpor och ingen, absolut ingen, får vara barfota i min säng! 
2. jag älskar det mesta som finns inom frukt & grönt men två saker som de flesta gillar (har inte träffat nån som håller med mig) kan jag inte äta: gurka & vattenmelon. Eew! 
3. när jag gick i åttan så spelade jag Counterstrike så ofta som jag kunde. Kan inte påstå att jag var överdrivet bra, men absolut inte dålig ;D Tyckte det var sjukt roligt i alla fall! 
4. jag har nog ett väldigt välutvecklat luktsinne. Jag är ju allergisk mot både gluten & mjölk vilket gör att det finns mycket här i världen som jag inte kan äta. Istället luktar jag alltid på allt, och då menar jag verkligen allt. Man får faktiskt ta del av smakupplevelsen på det sätter, jag lovar! ;) 
5. jag tänker på tok för mycket på allt & alla.
6. jag har ingen aning om vad jag vill eller ska göra med mitt liv. För tillfället så jobbar jag på Hemköp, trivs med det och vill/orkar verkligen inte plugga. Vad som händer sen får jag se.
7. jag klarar mig verkligen inte utan musik. Det är musik igång nonstop här hemma, undantag då jag kollar på tv. Och jag går verkligen inte någonstans utan min mp3.
8. jag har allvarliga problem med det som tydligen kallas sömn. Nu för tiden är ingen konstigt om jag vaknar mellan 6-7 utan det är det normala för mig. Det spelar ingen roll hur sent jag är uppe utan jag vaknar lika jävla tidigt ändå. Och vet ni vad? Det suger.

Kommentarer
Postat av: bea

är också gluten å mjölk :)

Postat av: Dewdrops

ja det e himla svårt att veta vad man vill göra med sitt liv, vad man vill jobba med osv.. hoppas du hittar rätt snart :)

2007-08-31 @ 14:37:26
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback