well well

Är hemma helt själv ikväll eftersom mamma & pappa är på bröllop och kommer inte hem förrän inatt eller nåt typ. Men det är faktiskt riktigt skönt att bara vara hemma alldeles själv och inte göra ett enda skit. Har inte hört nåt som händer ikväll ännu så tänkte faktiskt bara vara hela kvällen för det är inte ofta det händer nu för tiden... Sitta lite här, mumsa på nåt gott och kolla film.

Gårdagen var förresten väldigt trevlig! Först var vi hemma hos Mattsson sen åkte jag & Nea vidare till Lorden. Det som var tråkigt var att jag var sinnessjukt trött, kunde typ somnat på dansgolvet. Seriöst. Så det blev inte så långvarigt på Lorden men det var nice så länge det varade ;P Kolla gärna in alla snygga bilder på
Bilddagboken också :D

Man försöker & försöker men inte fan får man någonsin något tillbaka. Jag måste sluta bli besviken men det är fasiken inte lätt. Kanske bara ska skita i allt och för en gångs skull. Det är faktiskt inte alltid upp till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback