wooho!

Jag kan lägga in bilder igen, wooow. Detta betyder att det är roligt att blogga igen och därför kommer det troligtvis bli bättre på bloggningsfronten. Kanske inte idag dock men när jag får tid... Jobbar från tio till halv åtta idag så det ser inte så ljust ut. Sen så fyller pappsen 42 år idag så när jag väl kommer hem från jobbet ska det firas! Jag har varit gullig och bakat ett nytt recept specialanpassat för pappas favoriter: kaffe & whiskey. Haha, får hoppas att han tycker det är gott ;P

Förresten så tänkte ju jag beställa
den här jackan, men icke sa Nicke. När jag skulle göra det så var det redan slut. Bittert. Riktigt bittert.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hälsa honom grattis =)

Postat av: emelie

ska göra det :)

2007-09-01 @ 06:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback