yesterday

Igårkväll var det egentligen grillning hos Lizze som gällde men det blev inte så mycket av det där med att grilla. Dels för att vädret inte var det bästa (regn, regn, regn) plus att alla som kom, förutom jag, hade ätit innan de kom. Så jag tillagade min mat alldeles själv medan Lizze värmde pizza, men det funkade det också. Jenny, Alle & Erik fick sitta och kolla på istället :P
Kvällen var i alla fall trevlig, pratades en massa och kollade på film. Såg en film som jag inte hört någonting om:
The dead girl. Väldigt speciell och skum men jag gillade den, den var riktigt bra ändå.

Idag? Ingen aning än, den som lever får se helt enkelt. Vet bara att jag ska gå en runda med Nea senare när hon slutat jobba. Hoppas att det inte regnar då men just nu ser det inte så ljust ut... Men lite regn dör man inte av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback