7 önskningar

Det har gått runt en utmaning att man ska skriva sju önskningar inför julen men mitt problem är att jag önskar mig verkligen ingenting. Nada. Niente. Och det är så tråkigt! När man var liten hade man ju oändliga listor med saker man ville ha... Hur kul är det att bara få pengar på julafton? Inte särskilt faktiskt. Anyways så här har ni mina 7 realistiska & orealistiska önskningar:

1. underkläder från Frank Dandy.
2. en lägenhet (med betald hyra etc. såklart ;D)
3. laptop.
4. alla säsonger av That 70's show på dvd.
5. en söt pojk relativt lik Adam Brody ;) 
6. en bil.
7. en riktig, mysig jul.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha INGEN som gillar korven hittills:p

Postat av: johanna

Om du får en lägenhet med betald hyra så kan du säga till mig för det vill jag också ha ;P

2007-12-10 @ 18:51:10
URL: http://minhundochjag.blogg.se
Postat av: emelie

en dröm bara, tyvärr. Men det vore då INTE fel! utgifter är bara dryga ;)

2007-12-10 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback