Bibliotikarie?

Gjorde ett test om vilket yrke man passar till och blev bibliotikarie:
"Pålitlighet är din grej. Du ser till att komma i tid och hålla vad du lovar. Varken mer eller mindre. Du är inte den coolaste typen i stan, men uppskattar dina kompisar och drömmer om att starta ett eget kollektiv. Yrkesmässigt passar du till att vara bibliotikarie, där noggrannhet och pålitlighet kommer väl till pass".

Visst jag gillar att läsa men bibliotikarie? Nej, tack! ;D Det skummaste är dock att jag drömde om att jag var på biblioteket inatt och letade efter en bok. Hrm...

Kommentarer
Postat av: Nea

Var hittade du det? :D

Postat av: emelie

jag har glömt bort, haha, det var därför jag inte länkade ;P

2007-12-03 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback