film & trevligt sällskap

the buttefly effect

Jag hade en massa bloggande uttänkt men det blev tyvärr aldrig tid för det (och nu är de självklart helt borta ur huvudet...). Först gjorde vi jag & pappa julgodis, klädde granen, mumsade på tacos, pappas kusin Tony kom på besök och sen kom Nea & Jimmie hit på kvällen. Vi pratade en massa strunt och kollade på
The butterfly effect, den filmen är sjukt bra! Men Nea var ändå bäst (?):

- varför heter den så? Kan fjärilar gå tillbaks i det förflutna?
Haha, hon är allt söt den där hetgeten Nea.

Och som vanligt har jag allvarliga problem. Det verkar som om ju tröttare jag är ju mindre sover jag. Mycket ologiskt & irriterande, ja, men klockan fem vaknade jag piggare än någonsin. Och jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback