godkväll


Här sitter jag och känner mig ganska död, för att uttrycka mig milt. Idag har jag verkligen haft fullt upp och nu är min första lugna stund på hela dagen. Skönt som fasiken med andra ord. Först jobb i fem stressiga timmar (mycket folk, oh ja...), sen åkte jag och mamma, pappa, sis & Tea till nybyggda Coop  här i stan för att kolla läget, kom hem & lagade mat och här är jag nu.

Ska inte göra mycket ikväll och kommer troligtvis slockna sjukt tidigt. Kolla lite tv, läsa tidning och lösa korsord & sudoku. Helt okej ;) Imorgon har jag en mycket efterlängtad ledig dag som jag tänkte uttnyttja till fullo, dvs inte göra ett skit. Ska bara vara hemma i pyjamas hela långa dagen. Haha. Måste ha en sådan dag efter att ha jobbat 6 dagar i sträck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback