happy unbirthday


Idag så har jag först varit hos zonterapeuten, solat och städat innan jag slappade för fullt. Det måste vara vädrets fel men jag har inte lust för att göra någonting... 
Jag har i alla fall kollat på Alice i underlandet, vilket var längesen (om man räknad med "mina" mått för längesedan att se en film). Jag gillar den för att den är så surrealistisk och annorlunda jämfört med andra disney-filmer. Till det har jag löst korsord, druckit mera glögg och ätit glass. Köpte förresten den mjölkfria vaniljglassen i märket Lovice istället för Tofuline. A big mistake. Inte alls lika god ju! Nu mår jag i alla fall illa. Dumma glass. Dumma mage. Hade varit värt det om det varit Tofuline-glassen, haha.

Kommentarer
Postat av: Shoulderson

Åh, jag älskar alice i underlandet ^^ Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback