Julafton

Då var den mest efterlängtade dagen på året helt plötsligt över. Så mycket som man förbereder till en enda dag & så poff så är dagen slut. Jag hade i alla fall en mycket mysig julafton & jag hoppas alla ni andra också hade det :) Först var vi hos mormor & morfar och firade tillsammans med alla kusinerna, inte så ofta man träffar dom nu för tiden så det är skoj att se dom lite. Åt god mat även om jag inte är så förtjust i julbordet, men mormor lyckades bra och jag blev mer än mätt ;P


Sen åkte jag, sis, Kenty & Tea hem hit för att fira med mamma, pappa & faster Rebecca också. Kollade såklart på Karl Bertil Jonssons julafton, åt ännu mera, fick träffa tomten för andra gången och spelade julklappsspelet. Pappa ska alltid vara tomte fastän alla nu t.o.m. är över 18 år ;D Julklappsspelet är alltid roligt även om jag hade sjukt mycket otur denna gången och lyckades inte alls. Det enda jag hade i slutet var en ram, haha, men sis & Kenty gav ett par grejer till mig i alla fall ;)


En mycket mysig dag med andra ord och jag tror inte jag har ätit så mycket på en & samma dag på evigheter. Trodde jag skulle sprängas och illamåendet var värre än någonsin förut. Men det är ju bara julafton en gång om året & jag ville inte tänka på det! Har fått en massa fina julklappar också, trodde aldrig jag skulle få så mycket och jag är toknöjd med allt. Uppdaterar kanske senare med lite bilder på det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback