jump, bitch!

jump

Såhär full av liv var jag häromdagen, men det är ett minne blott. Nu är jag i alla fall äntligen hemma igen... Har jobbat, storhandlat inför julen med mamma & pappa och hälsat på sis, Kenty & Tea lite granna. Drömde btw till och med om jobbet inatt. Jag skulle ut med girlsen & var därför full på jobbet. Vadå förena nytta med nöje? ;D

Ikväll händer det inte mycket alls, jag orkar helt enkelt inte för jag känner mig fortfarande halvdöd. Skulle egentligen gjort julgodis med pappsen ikväll men vi tar det på lördag istället för jag förhoppningsvis har lite mer ork. Ska laga lite mat till oss senare dock: wookade grönsaker & lövbiff. Mums :D Sen tänkte jag kolla in programmet med min favorit Magnus Betnér - Ingenting är heligt - det borde vara bra eftersom Magnus är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback