näst sista dagen

advent

Ja, herregud. Idag är det näst sista dagen på året - helt sinnessjukt! Ikväll ska vi vara barnvakt åt sötaste Tea. Mysigt värre :) Inte sett henne sen julafton nu och det känns som en hel evighet! Har inte haft tid att besöka dom, riktigt illa faktiskt. Sen kommer jag nog slockna rätt tidigt ikväll för jag är redan sjukt trött, hehe. Ska upp tidigt imorgon och jobba hela dagen också och jag vill ju vara pigg till nyårsafton ;)

Förresten lyssnar jag på dessa tre låtarna hela tiden: Regina Spektor - samson, Mika - big girls och Maskinen - alla som inte dansar. Kan inte tröttna, lyssnar om & om igen... Det bittra är dock att jag inte har kunnat ladda ner dom utan måste gå fram & tillbaka på Youtube hela tiden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback