Sankta Lucia...

lucia

Idag så är det i alla fall den trettonde december, alltså firas Lucia. Tyvärr inget speciellt med det för min del nu för tiden men ändå. När man gick i skolan så var det alltid luciatåg & sånt att se, men inte nu när skolan är över. Någon kanske är lucia på jobbet? Bittert i så fall eftersom jag är ledig ;D

Just nu håller jag på att göra mig iordning för senare ska jag åka in till stan för att umgås lite med Nea the hetget. Har ett par julklappar att inhandla också så det kan nog också fixas idag, hoppas jag! Sen tänkte jag kanske hälsa på sis lite innan Box it-träningen. Sista träningen för i år, sen måste jag få ut mina aggressioner på andra sätt över julen ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Ha en trevlig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback