saturday night

jag & elin

När jag kom hem från jobbet så tog jag mig en mycket välbehövlig powernap, som man så vackert kallar det. Det var rätt nice även om jag inte lyckades sova mer än en halvtimme. Tröttare än tröttast var ordet, jao.

Ikväll blir det party & utgång igen. Vad har hänt med mig egentligen? Från att ha varit hur trött på Lorden som helst så går jag dit tre veckor i rad... Shaka ass & träffa nytt folk är faktiskt skojigt värre även om det är tråkigt att Karlshamn bara har ett uteställe. Ikväll vet jag inte riktigt vilka det blir men ett som är säkert är att Elin kommer hit med folket lite senare ;D

Nu ska jag väl snart börja göra mig iordning lite smått... And then party all night long! Och ja, jag & Elin ÄR snygga så är det bara. Bildbevis ovan liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback