Tjejsnack v. 51 - julen


Var och med vilka ska du fira jul?
med släkten hos mormor & morfar och senare hemma. Mamma & pappa, faster, sis, Kenty & Tea och alla kusiner :)
Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
är färdig med alla & det känns så skönt att slippa stressa med det! Har dock ingen aning om hur mycket jag har köpt för, en hel del i år. Har ju tjänat mycket mer detta året än förgående år så tyckte jag kunde lägga lite mer :)

Vad önskar du dig i julklapp?

har ju typ inte önskat mig något & det är så tråkigt. Önskar att det var som när man var liten då man skrev megalånga önskelistor redan i november... Vet att jag ska få lite kläder, filmer & smink däremot, but that's it.
Vad betyder julen för dig?
mycket, julen är den mysigaste tiden på året! Man får träffa släkten, mysa & sådär :)

Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
ja, vi ska ha en i vardagsrummet men inte ännu. Brukar klä den ett par dagar innan julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback