Tjejsnack v. 52 - nyår


såhär såg nyårsfirandet ut förra året.

Var och med vilka ska du fira nyår?

inte riktigt bestämt ännu, som vanligt... Nyår blir aldrig så bra som man tänker sig & hoppas i vilket fall :P Blir middag och sen fest någonstans i alla fall, var är oklart men sånt löser sig alltid förr eller senare.
Har du några nyårslöften, vad?
nää, förstår inte riktigt meningen med det där. Vill man förändra något i ens liv är det väl lika bra att börja på en gång, varför vänta tills den 1:a januari?

Vad är det bästa som hänt år 2007?

balen var den bästa kvällen någonsin, studenten var nice & Rhodos var underbart!
Vad är det sämsta som hänt år 2007?

även om det var skoj att ta studenten & otroligt skönt att skolan äntligen är över så är det ändå sorgset. Man träffar inte alla längre.
Vad förväntar du dig av år 2008?
herregud, jag är nästan rädd för 2008 för att vara ärlig... Jag har ju fortfarande noll koll på vad jag vill göra med mitt liv. Känner mig inte redo för 2008 ännu känns det som, hösten gick på tok för snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback