tuesday

girls

Pöh. Stressat, stressat, stressat. Jobbade till tolv, cyklade hem i motvind snabbt som en galning (snabbare än vanligtvid t.o.m. ;D), duschade och håller just nu på att göra mig iordning. Om en halvtimme ska jag nämligen köra in till stan igen för att fika med Nea, Lizze & kanske Jenny. Trevligt värre med andra ord, så det är värt stressandet ;) Sen ska jag göra lite andra ärenden på stan tänkte jag, när man ändå är där & har tid liksom.

Den väldigt härliga bilden är från november förra året då vi var i Helsingborg & partajade tillsammans. Mucho skoj kväll! Well well, måste skynda... I'll be back later.

Kommentarer
Postat av: Anna

(svar)
Hehe, ja precis..vi mjölkmagar är så trendiga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback