yesterday & today

get & räk
geten & räkan a.k.a. nea & emms.

Sådär ja, lite piggare än igårkväll i alla fall, hehe... Slocknade nog redan vid tio-halv elva eller nåt. Sinnessjukt trött! Anyways så var gårdagen trevlig :) Först en runda på stan med Nea då jag lyckades fixa färdigt alla julklappar - nice! Efter det så fikade jag lite med sis & henne kompisar innan jag följde med henne hem. Där stannade jag sedan tills jag skulle träna den sista Box it-träningen detta året. När jag tränat färdigt så blev jag hämtad av mamma och även sis & Tea som följde med hem. Så resten av kvällen var det mys med Tea och tv-tittande som gällde :)

Idag ska jag först äta lunch med pappsen på kinaresturangen i stan (nej, inte thai idag - wooow!) och sen jobba resten av dagen. Blö.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback