10 mest åtråvärda kvinnorna

Läste på Aftonbladet att det gjorts en undersökning på sidan askmen.com där de hade fått svara på vilka 99 kändisar som var de mest åtråvärda kvinnorna & som de skulle velat ha som flickvän. Här är tio-i-toppen i ordning:



Beyoncé, Scarlett Johansson, Jessica Alba, Adriana Lima, Jessica Biel, Alessandra Ambrosio, Shakira, Maria Menounos, Angelina Jolie & Elisha Cuthbert.

Jag var rätt förvånad att Beyoncé var etta och inte Jessica Alba... Men båda är vackra så det spelar kanske inte så stor roll egentligen. Jag var mest glad för att vissa kändisar inte var med på listan, haha.

Kommentarer
Postat av: Nea

Ut med Scarlett och in med Charlize Theron :P

2007-02-01 @ 16:11:37
Postat av: Emelie

Behåll Scarlett, in med Charlize Theron och ut med Alessandra Ambrosio! :P

2007-02-01 @ 16:24:51
Postat av: anne

vart inte så förvånad av att de var med, vart mer förvånad över rangordningen .. Alba eller adriana skulle vart först tycker jag;)

Postat av: Emelie

jaa, jag trodde detsamma. I alla fall angående Alba! Men tycker att Charlize är mer värd en plats än Alessandra faktiskt :P

2007-02-01 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback