alla hjärtans dag

Det är det tydligen idag och mamma var söt och gav en ros och en filt till mig :D Det uppskattas för jag har letat efter en filt länge men inte hittat nån passande till mitt rum. Annars har det inte hänt så mycket än så länge idag; irriterat mig på Ingemar som vanligt, pluggat, kollat på syrrans film ("Älska mig" som hon gjorde för typ 4 år sedan) och nu snart ska jag träna. Och sen blir det väl ännu mer plugg antar jag men sen, sen blir det Top Model som jag bestämt mig för att följa eftersom jag diggade den svenska en massa :P

Och lyssnar på musik gör jag hela tiden och jag har ju typ lagt ner "dagens" så får skriva upp lite musik jag lyssnar på istället. Just nu är det lite olika från Melodifestivalen, Magnus Tingsek, Skillet & Timbuktu som gäller. I like it a lot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback