Årets Oscarsgala



Från vänster: Reese Witherspoon, Rachel Weisz, Naomi Watts, Kirsten Dunst, Jennifer Lopez, Penelope Cruz, Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz, Jessica Biel, Beyoncé, Nicole Kidman, Anne Hathaway.

Jag tycker att de flesta lyckades detta året och det är många fina klänningar men finast tycker jag faktiskt att Rachel Weisz klänning är, fabulous. Men Naomi Watts (som jag läste var gravid?) är megasöt i sin gula klänning och Jessica Biel hur snygg som helst i den häftiga rosa klänningen, som verkligen märkte ut sig jämfört med de andra. Roligt att någon vågar köra på nåt så färgstarkt som ändå blir stilrent & snyggt. Och som alltid tycker jag att Reese Witherspoon lyckas hur bra som helst, även om inte klänningen är jättespeciell så är hon ändå vacker som få. Samma sak med Beyoncé, de två lyckas alltid se strålande ut.

Däremot vet jag inte vad Kirsten Dunst tänkte med när hon tog på sig sin klänning, för snyggt var det inte. Tycker nästan lite synd om Ursula som fick henne på testet igår ;P

Kommentarer
Postat av: leopardia

hehe, vi tycker nog rätt mycket samma vad det gäller klänningarna där...

Postat av: Ursula

Ja det e kul :) har ju egen studio hemma :)
Nicole var riktigt fin inatt på oscargalan :)

2007-02-26 @ 12:37:39
URL: http://www.nogg.se/obeskrivlig
Postat av: Ursula

Haha :D ja stackars mig!

2007-02-26 @ 12:39:22
URL: http://www.nogg.se/obeskrivlig
Postat av: Emelie

Leopardia: okej :)

Ursula: lite faktiskt, haha! Men du behöver ju inte ta efter stilen på just den klänningen :P

2007-02-26 @ 14:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback