dagens bra & dåligt

Blaj
snön - tänker den försvinna snart eller? Okej att den är vacker men jag vill ha vår nu.
förkylning - orka vara förkyld. I don't think so.
mitt rum - måste städas, buääh.
geografi - vet inte än om jag måste till skolan imon & redovisa eller inte. Inväntar svar från Elin och i väntan är det lika bra att öva på skiten :P
slöa datorer - fick för mig att det var pappas nya nerladdningsprogram som gjorde datorn seg så stängde ner det, mohaha.
box it - kan ju inte träna ikväll :( Har redan sjukt mycket träningsabstinens.
min kamera - varför kan den inte ta kort som JAG vill!?
Hem till gården - varför tycker folk att det är bra? Mamma fortsätter med att envisas med att se det, baah. Det är inte bra nånstans :P
Harry Potter - är sjukt sugen på att läsa ettan men nähä, det vill sig inte.

Wooho
mina läsare - blir bara fler & fler :D
moccarutor - trött på att sortera tidningar och inspirerad av
Fredrik så har jag bakat och det ska det mumsas på senare.
Skillet - Jenny skickade allt hon hade och det mesta verkar rätt okej :P
fler kanaler än 1, 2 & 4 - när man är sjuk & inte har mycket för sig är det ett stort plus. Förutom när mamma måste se Hem till gården.
Bella - för att hon är så söt även om hon är flippig ibland.
lura mamma - gjorde det igår och skrattar fortfarande åt det ;D hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback