Du är vad du äter

Blir lika jävla förbannad varje gång jag ser sådant på tv. Seriöst. Jag riktigt flippar på det... De har det så jävla lätt, de ändrar om sin kost, tränar & är lite duktiga och så poff är en massa kilon borta. Varför är det inte så lätt för alla? Är så jävla trött på det, att hela tiden tänka på när, vad & hur man ska äta. Vad man än gör så hjälper det inte. Det är så jävla frustrerande & bittert... Brukar inte prata eller skriva om för mycket tankar, speciellt om detta, eftersom gnäll är ingen folk orkar höra på men ibland måste man bara skriva av sig. Så ursäkta.

well well... Anyways vill man inte komma till detta stadiet i alla fall -
don't die for a diet.
Sinnessjukt hemskt.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag tror inte att dom har det så himmla lätt i du är vad du äter.. för de som är med där äter alldelse för mycket skräpmat, för mycket alkohol, godis, chips och så vidare och då har kroppen mycket fett som försvinner snabbt när man väl börjar träna och äte rätt.. Emelie du äter redan rätt och tränar mycket.. och du ska inte gå ner i vikt.. vill ha min Emelie som hon är :)

Postat av: elin

håller med lizze,
du äter mkt bättre än mig o de som är med där har ju seriösa problem. me like you!

2007-02-23 @ 14:10:11
Postat av: Emelie

ni är sötast!

2007-02-23 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback