estoy enferma

Är hemma idag eftersom jag inte alls mådde bra igår kväll... Och mår inte särskilt bra idag heller så det var bra att jag var hemma. Hatar att vara sjuk & förkyld, blaj.
Jag har passat på att utforska photoshop efter som jag ändå hade tid. Det gick inte så överdrivet bra men det var kul att leka med färger och intensitet i bilder... Så tog samma bild, i detta fall mitt öga, och gjorde lite olika fun stuff med den. Tycker ändå att det blev rätt stor skillnad mellan originalet (överst i mitten) och de andra även om jag inte gjorde så mycket med bilderna.



Kommentarer
Postat av: Fräddan

Och folk tror fortfarande inte på mig när jag säger att det är lätt att ändra bilderna lite!? :P

Postat av: Emelie

lätt var det verkligen, ja :P I alla fall det jag gjorde, haha ;D

2007-02-07 @ 14:29:27
Postat av: Nea

Fatta snygga :D

2007-02-07 @ 19:38:16
Postat av: Emelie

tack babe :)

2007-02-07 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback