gårdagen



Igår var det förfest at my place som gällde och därefter utgång på Lorden. Som vanligt, men vad har man för val i den här staden? :P I alla fall så var det rätt trevligt tycker jag allt, synd att inte alla kunde komma som planerat bara eftersom vi var i mitt rum. Men vi träffade ju allt folk på Lorden sen så det blev ju bra ändå! Dansades och pratades en massa, as usual, och för en gångs skull så var det i alla fall musik man kunde dansa till :D 
 
Anyways så är ju bilderna snygga som få som ni ser, mwaaha. Blev en hel del kort tagna och har suttit här en stund nu och rensat en massa för det var många som var suddiga eller allmänt dåliga men det är ändå en del kort kvar... Och som vanligt så lägger jag så småningom upp fler bilder på min kära Bilddagbok.

Kvällens kommentar: det är inte lätt när klänningen är kort & urringningen är låg!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Jag tyckte att Alles "hans händer är överallt" är ganska bra me :P

Postat av: Emelie

trodde han sa: "han tar mig överallt"? ;D

2007-02-17 @ 14:05:23
Postat av: Fräddan

Kanske det, i sånna fall var det ännu roligare! ;D

2007-02-19 @ 12:12:46
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback