godmorgon

Kan inte beskriva med ord hur trött jag är, vill bara gå & lägga mig igen... Vet inte ens varför jag är så jävla trött för jag sov ändå till typ halv elva. Jaja, anyways så var gårdagen trevlig då Lizze & Jimmie var här och kollade på Melodifestivalen. Jimmie skulle kanske ut med men när klockan var ett så bestämde han sig för att det kanske inte var en så bra idé eller stor mening ;D Han kom med några visa ord också:
"den som besitter kunskapen, den kan en hel del" och "är det ett hål för mycket eller en dörr för lite?". Han är allt djup den pojken, bahaa.

Melodifestivalen? Mjoo... The ark var ju lätt bäst, do doubt about that, så det var för väl att de gick vidare. Dock var hon den andra som gick vidare hur dålig som helst. Men men, svenska folket verkar inte riktigt veta hur man ska rösta :P Och Jimmy Jansson lät likadan som alltid; sjukt barnslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback