godmorgon

Jaha, och när vaknade jag imorse efter att ha varit ute och inte somnat förrän typ fyra?! Klockan sju. Förstår ni hur sjukt bittert det är? Kunde ju inte somna om heller och nu kan jag inte precis påstå att jag är pigg... Hade verkligen velat sova ut men nej, istället har jag legat i soffan hela morgonen och kollat på diverse barnprogram & Dr Phil.

Gårdagen var rolig i alla fall. Inte överdrivet stor skillnad på lördagen och fredagen, lite äldre och lite fler folk bara. Skojigt värre! Träffade en del folk också, bl a Jimmie var ute i smyg. Förfesten hos Sara var också skoj och det var en del trevligt folk där. Orkar inte räkna upp alla men vi var a few, så att säga. Fick även reda på en som smygläser min blogg ;) Hehe, roligt värre. Nu håller jag på att ladda in bilderna från igår som verkar vara sjukt snygga, lägger troligtvis upp en massa sen när Lizze skickat sina med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback