håltimme

Har en dryg håltimme och sitter nu på mammas jobb för att fördriva tiden. Tur att hon finns nära till hands ifall man är uttråkad, hehe. Var också inom och solade i tio minuter innan jag gick hit eftersom jag fick värsta komlexen efter att ha kollat på korten från helgen. Jag är vitare än ett spöke. Seriöst, det är hemskt! Så nu ska jag bli brun no matter what.
Stod och tog in anmälningar till balen i morse också och vi fick in ganska många under den tiden jag stod där faktiskt, så det är meganice ju. Kände mig lite mobbad först, stod där helt själv och alla bara glodde när de gick förbi. Haha... Men sen kom Lizze och "räddade" mig och sedan även Emma så det var lugnt ;)
Mika - grace kelly

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ska ni anordna balen? :-)

Postat av: Emelie

japps, vi har det som projektarbete :)

2007-02-27 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback